تاییدیه لاستیک چیست؟

لاستیک قم - لاستیک فروشی قم - لاستیک آزاد اسپرت - آپارات آزاد اسپرت قم - آپاراتی آزاد اسپرت قم

تاییدیه لاستیک چیست؟
سوالی که مطرح است این است که آیا اجازه داریم موقع خرید تایر، هر تایری که قطرش مناسب رینگ باشد را خریداری کنیم؟پاسخ این است خیر!
پروسه ی انتخاب تایر کمی پیچیده تر از این است. ابتدا باید ببینید که آن ها تاییدیه لاستیک دارند؟
به این دلیل که اجازه نداریم هر لاستیکی را روی هر اتومبیلی استفاده کنیم. برای ایمن سازی و بهبود عملکرد وسیله و برای اینکه از اتلاف هزینه جلوگیری شود تاییدیه تایر یکی از گام های مهم در پروسه خرید است.
تاییدیه تایر اسنادی ست که مشخصا توضیح می دهد آیا این ست جدید لاستیک برای استفاده ی اتومبیل شما مناسب است یا خیر! گاهی اوقات از آن به عنوان گواهی نیز نامبرده می شود.
چگونه گواهی تاییدیه تایر بگیریم؟
از کجا می توان جزئیات تاییدیه تایر فعلی را یافت؟! این اطلاعات در حال حاضر روی اسناد ثبت وسیله ی نقلیه موجود است. کدهایی که در اینجا لیست شده اند سایز تایر و رینگ مناسب اتومبیل شما را نشان می دهند.
اگر ابعاد تایر جدید مانند سایز و اندازه ی رینگ در اسناد فعلی موجود نباشد نمی توانید ان را تا زمانی که گواهی ترخیص صادر نشود استفاده کنید.
این گواهی نامه می تواند از سوی سازنده وسیله ی نقلیه، سازنده تایر یا یک موسسه آزمایشاتی معتبر صادر شود.
برای اینکه به این پروسه سرعت بخشیده شود می توان با داشتن اطلاعات زیر از اسناد وسیله ی نقلیه با فروشنده ی تایر مورد نظر تماس گرفت:
تولید کننده و مدل وسیله نقلیه
کلاس وسیله نقلیه
رجیسترهای داخلی
قدرت بر کیلو وات
بیشینه سرعت
مقدار بار روی محور عقب و جلو
باز هم باید یادآور شد که ابتدا اطمینان یابید که پارامترهای گفته شده در بالا برای اتومبیل شما با تایر جدید همخوانی داشته باشد. برای امنیت و همچنین دریافت کارآیی بهتر از وسیله نقلیه، بهتر است برای اتومبیل تان از تایرهای مصوب استفاده کنید.

لاستیک فروشی قم

لاستیک فروشی قم

یک دیدگاه برای “تاییدیه لاستیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لاستیک قم - لاستیک فروشی قم - لاستیک آزاد اسپرت - آپارات آزاد اسپرت قم - آپاراتی آزاد اسپرت قم
تماس مستقیم