پهنای لاستیک

لاستیک قم - لاستیک فروشی قم - لاستیک آزاد اسپرت - آپارات آزاد اسپرت قم - آپاراتی آزاد اسپرت قم

پهنای لاستیک چه اهمیتی دارد؟ لاستیک پهن چیست؟
اندازه و عرض لاستیک نحوه عملکرد ماشین در شرایط مختلف را تعیین می کند و به طور معمول عملکرد بهینه کلی را ارائه می دهد. در مقایسه با لاستیک معمولی، عملکرد لاستیک پهن بهتر است.
از دلایل تبدیل لاستیک معمولی به لاستیک پهن، در صورتی که مشخصات خودرو اجازه دهد، می تواند علاوه بر زیبایی ظاهری در عملکرد خودرو نیز تاثیر گذار باشد. از آنجا که میزان تماس با سطح از اهمیت زیادی برخوردار است. لاستیک های پهن بر روی جاده خشک می تواند عملکرد خیلی بهتری نسبت به لاستیک معمولی نشان دهد. همچنین این لاستیک ها در زمستان نیز عملکردخوبی دارند.
نصب لاستیک پهن بر روی ماشین تا وقتی که راننده از نحوه عملکرد خودرو خود به خوبی آگاه باشد، به عنوان مثال از نحوه ترمز و عملکرد آن آگاه باشد؛ و همچنین دستور العمل های ایمنی توصیه شده توسط سازندگان خودرو فراتر نرود می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.
در زمان خرید مستنداتی که با وسیله ی نقلیه شما ارائه می شوند، می توانند به شما اطلاعات مربوط به پهن ترین لاستیکی که می تواند بر خودرو خود نصب کنید و اختلالی در ایمنی و عملکرد آن ایجاد نشود، را دهند.
به طور نمونه می توانید این اطلاعات را همچنین در بعضی از اتومبیل ها، در زیر ساید بار لاستیک یا زیر درب سوخت و یا زیر داشبورد سمت راننده بیابید.
وقتی فصل زمستان فرا می رسد، شما می توانید با جایگزین کردن لاستیک های پهن به جای لاستیک معمولی مزیت های زیادی را دریافت کنید.
تایر پهن عملکرد خیلی بهتری در جاده های خشک، مرطوب یا برفی فشرده دارد.
لاستیک پهن عملکرد عالی را در کلیه شرایط زمستانی ارائه می دهد، زیرا:
تعداد بیشتری از آج های موجود روی دایر پهن قرار دارند که در برف فرو می روند.
به دلیل بلوک های آج بزرگتر، فاصله ی ترمزها کوتاه تر است.
قابلیت رانندگی مداوم و متعادل بیشتر می شود و همچنین دقت فرمان افزایش می یابد.
در واقع می توان گفت، برای دریافت کارآیی بالا از طریق لاستیک ها، لاستیک های پهن راه حل خوبی می باشند. اتومبیل های لوکس و متوسط به بالا و همینطور SUV ها از لاستیک های پهن پشتیبانی می کنند.

عوارض جانبی احتمالی لاستیک های پهن
در صورت عدم رعایت دستور العمل های تولید کننده وسیله نقلیه یا لاستیک، خاطرات احتمالی برای نصب این لاستیک ها افزایش می یابد.
همچنین در اولین نصب این ممکن است لاستیک مشکل آب بندی داشته باشد. و همچنین این لاستیک ها بر روی سطوح لعزنده و شل مانند شل کنترل کمتری را به راننده می دهند.
در بعضی موارد لاستیک پهن از بدنه بیرون قرار می گیرد و این امر باعث محدود شدن شعاع چرخش و حرکت می شود.
در پایان باید گفت، می تواند سر و صدای آزاردهنده ای ایجاد کند و بر روی سواری ماشین تاثیر بگذارد.

لاستیک قم

لاستیک قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لاستیک قم - لاستیک فروشی قم - لاستیک آزاد اسپرت - آپارات آزاد اسپرت قم - آپاراتی آزاد اسپرت قم
تماس مستقیم